22 oktober, 2009

Wat gaat de tijd toch snel...

14 januari 2008, Eerste dag naar de peuterspeelzaal




14 oktober 2009, Eerste dag naar de basisschool.

3 reacties, klik hier:

Anoniem zei

Lieve Dain,

De tijd gaat inderdaad erg snel,zo heb ik je in mijn armen en geef je de fles en zo ben je een grote jongen die al naar school gaat.
Ik ben erg blij dat ik jou poepie ben en vind jou een super poepie.
ik hoop dat ik nog veel met je samen ga beleven van voorlezen tot "maatje zijn op het piratenschip"
ik ben erg trots op wie je bent en vind je een geweldige grote broer.
heel veel kusjes (ook al wil je die misschien niet)van poepie

Jessica van Es zei

Ah wat schattig met z'n tasje!

Anoniem zei

Hoi Dain,

Gefeliciteerd met je verjaardag! 4 jaar alweer!! Geniet er maar lekker van...

Liefs Patrick en Chantal