25 oktober, 2009

Een klein Bliekje

Het is de meeste van jullie inmiddels wel opgevallen... Dex is geen typische pinda. Hij lijkt niet sprekend op zijn vader, heeft geen bruine ogen en geen gekleurd huidje.

Nee deze meneer is blond (sommigen zeggen zelfs rossig), heeft helder blauw-grijze ogen en een sneeuwwit huidje. En hij is lang!

Het lijkt me duidelijk dat dit alles niet afkomstig is van louter indo-genen. Nee nee, tijdens de bouw van baby 2 hebben mijn genen een thuiswedstrijd gespeeld en zijn als winnaar uit de strijd gekomen.

Mocht je je nog afvragen op wie hij nog meer lijkt? Check dan eens deze foto's. Daar zijn toch echt wel wat gelijkenissen te vinden.

Bijzonder, vind ik!

Gerard Bliek in 1944



Dex de Kruijter in 2009

3 reacties, klik hier:

Leonie Huigen zei

Geweldig toch, die genen! Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de tweede. Ze zeggen dat Marleen het meest op mij en m'n moeder lijkt, dus ik laat me weer verrassen.

Rima Kerrebijn zei

je hoeft niet altijd indo-genen te hebben om mooi te zijn hoor...belanda's mogen er ook wezen hihihi

het is een heerlijk ding kleine Dex!!

Shirley van Baalen zei

jawel el, gefeliciteerd met de overwinning op de genen
je mag je eigen foto er ook wel naast zetten hoor want hij heeft echt jouw gezicht
alles goed verder?
xshir