03 januari, 2007

Goede voornemens?!

Zo daar gaan we weer! Een compleet nieuw en blanco jaar ligt voor ons. Bij een nieuw jaar horen altijd goede voornemens...tja... Eigenlijk zijn goede voornemens een beetje afgezaagd, toch? Dan hoor je mensen zeggen: "Waarom doe je dat alleen aan het begin van een nieuw jaar?". En dat is natuurlijk ook waar. Je kunt het hele jaar goede voornemens hebben en dat zou eigenlijk ook moeten! Maar goed omdat het er nu eenmaal bij hoort...vooruit dan maar:

- Lijnen (pffff ja alweer...Want we willen strak naar Bali)
- Van uitstel komt afstel; dus voortaan dingen meteen regelen.
- Meer bewegen (ja sporten dus). Dus Fem en Odette regelen die sportschool!!! Overigens begin ik vanavond met een rondje rennen met Yvonne....oef!

Nu ik zo naar dit rijtje kijk zijn dit eigenlijk best oppervlakkige voornemens... Nou ja dan zie ik het maar zo: Als ik geen 'zware' 'belangrijke' voornemens heb dan zal het wel zo zijn dat het leven eigenlijk best heel goed is zoals het nu is, toch?!

Als jullie nog goede voornemens hebben zet ze dan eens in de comments, we zijn benieuwd!

Oh ja Dain heeft ook een goed voornemen:

Hard groeien zodat hij net zulke mooi schoenen aan kan als papa.... ;-)

3 reacties, klik hier:

Martin zei

Rondje rennen met de buuv? Ha ha! Ik zal vast de beademings-apparatuur klaarzetten! Ha ha!

iks-Life zei

Goede voornemens.... Ik ben daar niet echt mee bezig geweest. Sporten? Heb ik niet echt nodig, kom een weekje in de Graal werken en dan heb je geen sportschool nodig. Een leuke baan zoeken voor de zomer? Ja, dat zeker. Verder gewoon een ontzettend leuk jaar hebben en ik zie wel wie en wat er op mijn pad komt. Life is fun!

Anoniem zei

pfff nou wel een zware vraag hoor!
denk dat vloeken toch wel op de 1ste plaats komt, dat doe ik nogal snel met die kleine erbij.... niet echt op z'n plaats. Afvallen sluit ik me volledig bij aan, dus geen koeken meer bij het zwemmen ;-).
En uh Bali? ga je daar heen dan? hoor het donderdag wel maar dan wel uitgebreider als dit he.
dikke kus Karina (sanne slaapt nu vandaar dat die niet mee doet)