22 november, 2009

4

Gisteren was Dain jarig. Hij werd 4 jaar. Een heel belangrijke leeftijd. Eentje die een hoop veranderingen met zich mee brengt. Morgen begint hij met zijn 'nieuwe' leven. Iedere dag naar de basisschool. Ik geloof dat ik het (bijna) nog spannender vind dan Dain zelf. Ik heb de laatste weken meerdere malen een traantje weg moeten pinken bij het idee dat mijn kleine ventje straks niet meer iedere dag bij me is. Ik had nooit verwacht dat dit zo'n impact op mij zou hebben. Als ik hem dan gisteren zo in zijn bedje zie liggen, dan lijkt hij nog zo klein...

Maar goed, gisteren was er geen tijd voor sentiment. Het was tijd voor feest!!! En een feest was het hoor. Op verzoek van Dain zijn we gaan bowlen. En dat was (tegen mijn verwachting in) best een succes met al die kleine mannetje en vrouwtjes.
Let ook even op zijn taart, dat was echt een topper (www.cakecompany.nl).
Dain vond het een superfeest. Iedereen alsnog van heel erg bedankt voor de gezelligheid en de geweldige kado's.















0 reacties, klik hier: