01 april, 2009

Spring is in the air



Het is lente. Wat heerlijk! Bloemen komen uit, bomen krijgen blaadjes, lammetjes worden geboren. En ik? Ik ben nog steeds zwanger! Je zou toch denken dat de baby ook moet weten dat dit een geweldige tijd is om naar buiten te komen?!

Mocht iemand nog goede tips hebben voor het 'spontaan' opwekken van een bevalling dan hou ik me aanbevolen. Want hoe heerlijk het ook is om met dit weer door het bos te wandelen... ik doe het liever met een klein ventje in mijn kinderwagen!

2 reacties, klik hier:

karina xxx zei

de laatste mambo-jambo die ik gehoord heb is: VERSE ANANAS!
maar goed, laten we het zo stellen, ik heb het toen geprobeerd en ze is 2 weken langer blijven zitten...........

iks-Life zei

Darling, you look great, but I hope for you it will not be too long, XXX